LEAN kokybės vadybos sistema

Formuojama LEAN kokybės vadybos sistemos kultūra ir pagal Jūsų poreikį taikomi šie metodai:

  • Vertės srauto žemėlapis – vykdomo proceso analizė ir tobulinimas,
  • 6 S + KanBan – darbo vietų standartizavimas ir atsargų valdymas,
  • Gemba – nuolatinis veiklos tobulinimas darbo vietoje,
  • 5 kodėl – problemų analizė ir priežasčių nustatymas bei priemonių parinkimas,
  • KPI – veiklos kokybės rodiklių nustatymas,
  • Asaichi – efektyvių susirinkimų vedimas,
  • Kaizen – visų darbuotojų įtraukimas į veiklos tobulinimą.
Metodo tikslas
Šalinti švaistymus ir sukurti nuolatinio veiklos tobulinimo kultūrą.
Planuojamas rezultatas
Greičiau ir su mažesniais resursais pasiekiami rezultatai.