Civilinės aviacijos administracija
Analizuota Civilinės aviacijos administracijos vykdoma keleivių skundų (prašymų) nagrinėjimo funkcija. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis, kuriame visas funkcijos procesas buvo išskaidytas į smulkius vertę kuriančius ir nekuriančius etapus. Analizės rezultatai:
- Iš funkcijos proceso galima išskirti 50,7 darbo dienas per metus trunkančius ir vertės nekuriančius etapus;
- Funkcijos optimizavimui galima pritaikyti 24 organizacines ir technines priemones.
Dalintis
Klientas
Civilinės aviacijos administracija
Paslauga
Panašios suteiktos paslaugos
LR finansų ministerijos ES investicijų departamentas
UAB „Efektyvi vadyba“ analizavo Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Europos Sąjungos investicijų departamento atliekamą funkciją -…
LR finansų ministerijos ES investicijų departamentas
Institucijos darbo vietose sėkmingai įdiegta viena iš LEAN metodikų – 5S. Metodika diegiama šiais žingsniais:…
Konferencija „Problemos, pokyčiai ir pasiekimai viešajame sektoriuje“
Keičiantis politiniams ir ekonominiams procesams viešajame sektoriuje reikia kuo daugiau inovatyviai mąstančių bei veikiančių vadovų…
UAB „Buhalterija LT“
Analizuotas įmonėje veikiantis PVM sąskaitų faktūrų apdorojimo procesas. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis, kuriame įmonės…