Civilinės aviacijos administracija
Analizuota Civilinės aviacijos administracijos vykdoma keleivių skundų (prašymų) nagrinėjimo funkcija. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis, kuriame visas funkcijos procesas buvo išskaidytas į smulkius vertę kuriančius ir nekuriančius etapus. Analizės rezultatai:
- Iš funkcijos proceso galima išskirti 50,7 darbo dienas per metus trunkančius ir vertės nekuriančius etapus;
- Funkcijos optimizavimui galima pritaikyti 24 organizacines ir technines priemones.
Share
Client
Civilinės aviacijos administracija
Categories
Related items
Lietuvos verslo paramos agentūra
Analizuotos Lietuvos verslo paramos agentūros Bendrųjų reikalų skyriaus vykdomos funkcijos. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis,…
Sodra
Įstaigos vadovų grandies darbuotojai dalyvavo strateginėje sesijoje, kurios metu aptarė pasiektus ir nepasiektus 2017 metų…
LR finansų ministerijos ES investicijų departamentas
UAB „Efektyvi vadyba“ analizavo Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Europos Sąjungos investicijų departamento atliekamą funkciją -…
Konferencija „Problemos, pokyčiai ir pasiekimai viešajame sektoriuje“
Keičiantis politiniams ir ekonominiams procesams viešajame sektoriuje reikia kuo daugiau inovatyviai mąstančių bei veikiančių vadovų…