Civilinės aviacijos administracija
Analizuota Civilinės aviacijos administracijos vykdoma keleivių skundų (prašymų) nagrinėjimo funkcija. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis, kuriame visas funkcijos procesas buvo išskaidytas į smulkius vertę kuriančius ir nekuriančius etapus. Analizės rezultatai:
- Iš funkcijos proceso galima išskirti 50,7 darbo dienas per metus trunkančius ir vertės nekuriančius etapus;
- Funkcijos optimizavimui galima pritaikyti 24 organizacines ir technines priemones.
Dalintis
Klientas
Civilinės aviacijos administracija
Paslauga
Panašios suteiktos paslaugos
Konferencija „Problemos, pokyčiai ir pasiekimai viešajame sektoriuje“
Keičiantis politiniams ir ekonominiams procesams viešajame sektoriuje reikia kuo daugiau inovatyviai mąstančių bei veikiančių vadovų…
LR finansų ministerijos ES investicijų departamentas
Institucijos darbo vietose sėkmingai įdiegta viena iš LEAN metodikų – 5S. Metodika diegiama šiais žingsniais:…
UAB „Apskaita iš arčiau“
Analizuotas įmonėje veikiantis PVM sąskaitų faktūrų apdorojimo procesas. Analizei taikytas vertės srauto žemėlapis, kuriame įmonės…
Civilinės aviacijos administracija
Civilinės aviacijos administracijos darbuotojai dalyvavo strateginėje sesijoje, kurios metu analizavo įstaigos veiklos rodiklius. Buvo nagrinėjami…