KanBan diegimas
Kliento materialinių atsargų tiekimas valdomos automatiniu būdu pasitelkiant mykanban.eu sistemą. Sistemoje Jūs:
- Susikursite savo organizacijos sandėlyje saugomų materialinių atsargų sąrašą;
- Pasirinksite, kurie tiekėjai ir kada pristatys atsargas į Jūsų sandėlį;
- Sandėlyje turėsite tik tiek išteklių, kiek jų reikia šiuo metu.
Kanban diegiamas pagal šį planą:
- Kanban lyderio kliento organizacijoje atranka;
- Kanban lyderio kliento organizacijoje mokymai;
- Suskaičiuojamos kliento išlaidos materialinėms atsargoms ir atsargų laikymui per 12 mėn.;
- Nustatomas maksimalus ir minimalus kliento materialinių atsargų poreikis per nustatytą laikotarpį;
- Materialinių atsargų laikymo vietos parinkimas ir žymėjimas;
- Materialinių atsargų valdymo Kanban metodu tvarkos parengimas;
- Suskaičiuojamos kliento išlaidos materialinėms atsargoms ir atsargų laikymui po Kanban įdiegimo per 12 mėn.;
- Automatizuojamas kliento materialinių atsargų valdymas su mykanban.eu sistema;
- Metinis auditas.
Suteiktos paslaugos
Visos
5 S diegimas darbo vietose
Strateginė sesija
Vertės srauto žemėlapio sudarymas