Strateginė sesija kliento darbuotojams
Strateginėje sesijoje dalyvauja kliento vadovai ir viduriniosios grandies darbuotojai, kurie įtraukiami į naujų siektinų rodiklių ir priemonių šiems rodikliams pasiekti nustatymo procesą. Sesija vykdoma pagal šį planą:
- Pristatomi pagrindiniai kliento pasiekti rodikliai, darbuotojai nustato priežastis, kodėl šie rodikliai buvo pasiekti;
- Pristatomi pagrindiniai kliento nepasiekti rodikliai, darbuotojai nustato priežastis, kodėl šie rodikliai buvo nepasiekti;
- Pagal kliento veiklos prioritetus darbuotojai nustato siektinus rodiklius, problemas, kurias reikės išspręsti, kad rodikliai būtų pasiekti ir priemones šiems rodikliams pasiekti.
Suteiktos paslaugos
Visos
5 S diegimas darbo vietose
Strateginė sesija
Vertės srauto žemėlapio sudarymas